2018. április 15., vasárnap

Interjú: Személyes élmények a csapatmunkáról

Sziasztok!

Erika vagyok. Ez az első olyan munkám az oldalon, melyben másoktól kérdezek. Ebben az interjúban olyan író kollégákkal beszélgetek, akik idén csapatban alkottak vagy még most is munkálkodnak egy-egy történeten.

Az év úgy indult, hogy a Testvéroldalunkon három író összefogott: Marcsy, Tündi és Kyra. Kyra szokásához híven bevállalta a képek elkészítését. De ez időben egy sorozat is készült: Fairy Tale címmel. Itt csak Tündi és Marcsy dolgozták ki a történetet. Kyra csak illusztrálóként tevékenykedett.

Milyen volt együtt dolgozni Az én főnököm Simnovellán? Hogyan zajlott a történet megírása?

Tündi: 
Számomra nosztalgikus volt! Jó volt újra együtt dolgozni. Marcsy hozott össze minket az ötletével. Úgy ment mint az Amour Sucre fanfikciónál. Mindenki kitalált magának egy személyiséget és végül összedobtuk, beleépítettük a történetbe. 

Marcsy: 
Örültem, hogy majdnem újra összejött a régi csapat. Csak te és Jack hiányoztatok. Én voltam az ötletgazda. Szerintem nagyon jó karakterek születtek. Sajnáltam, hogy ilyen rövid lett. Szívesen tovább gondoltam/írtam volna a történetet.

Kyra: 
Ha van egy jó ötlet, abba szívesen betársulok. Most hogy csak hárman voltunk, meglepően gyorsan haladtunk. Kevesebbet kellett körbejárnia a történetnek, mire végre mindenki megelégedett vele. Az Amour Sucre fanfikciónál az szinte valami véget nem érő folyamat volt... Lehet, ennyi év után már rutinosabbak vagyunk.

Sajnálom, hogy kimaradtam belőle. Igyekszem a jövőben aktívabban követni az eseményeket.
Jack se unatkozott. Ő is munkálkodott a háttérben. Olvastam a történetet, mely egy komolyabb felnőtt témát feszeget. Az Amazon Sims + pont az a hely, ahol az idősebbek találnak maguknak témát. Ki találta ki a történetet?

Tündi: 
Beszélgettünk. Végül ezt a témát választottuk. Mindhármunknak vannak élményei, hallott érdekes történeteket. Szerintem egyikünknek sem volt nagy kihívás.

Marcsy: 
Amikor böngészem az oldalakat meglepődve láttam, hogy mennyire kedvelik a tabutémákat. Legyen szó szeretői kapcsolatról, azonos nemű párokról...stb. Arra tippelek, hogy az olvasóknak szükségük van ezekre a történetekre. Jobban átlássák mások élethelyzeteiket és eldöntsék azonosulnak velük vagy megpróbálják őket valahogy elfogadni. 

Kyra: 
Én mindig azt nézem, milyen történetet az amit még nem írtam. Amikor felmerült az ötlet, természetesen támogattam. Együttműködtem. Igaz, eléggé abszurd, de ahogy mondani szokták „Isten útja kifürkészhetetlen”. Bármi lehetséges.



Meséljetek most egy kicsit a Fairy Tale sorozatról. Fáj a szívem, hogy ebből kimaradtam. Engem a prológus és az előzmény is nagyon megfogott. Mi ihlette? Mikor fog igazán beindulni a történet?

Tündi: 
Szerintem a csapatban én vagyok a legnagyobb Fantasy rajongó. A Simnovella után, már szerettem volna egy Simsorozatot is írni. Eredetileg Kyrát kértem meg, hogy dolgozzunk együtt. De neki más elfoglaltságai voltak. Beszélgettem Marcsy-val, akivel csak úgy jöttek az ötletek. Nyolc vázlatot írtunk közösen. 

Marcsy: 
Szeretem Kyra fantasy történeteit. Irigyeltem is a fantáziáját. Tündivel úgy érzem megtaláltuk egymást. Ő odáig van a fantázia történetekért. Szóval, nem volt kérdés milyen legyen. Egyértelmű, hogy tündéres. Ismerve Kyra történeteit, párhuzamos világos még nincs az oldalon. Ez adta az alapot. Kyrának megmutattuk a közösen írt vázlatunkat, aki azt írta, hogy szívesen elvállalja az illusztrálást, mert a beteg lábai miatt hirtelen sok szabadideje lett. Amíg nem nem gyógyul meg, addig fog tudni ezzel foglalkozni.

Kyra: 
Kihívásként tekintettem a rövid Simsorozat vázlatára. Fantasy világot még nem alkottam a The Sims 4-ben. A Zombie Hunters után, már nagyon hiányzott a kitalált vámpír városom. Sajnáltam, hogy vége lett a sorozatatomnak. 
Én hátráltatom a Fairy Tale rövid Simsorozat megjelenését. A váratlan balesetem miatt sajnos szüneteltettem a történet feltöltését, annak folyamatos illusztrálását és a többi munkámat az oldalon.  Most tíz ujj helyett kilenccel írok. Hetekbe telik, mire a varratokat kiszedik a tenyeremből és végre összeheged a mély vágásom. Onnantól már korlátlanul és olyan gyorsan fogok gépelni, illusztrálni, mint régebben. Mázlim volt, hogy nem lett maradandó sérülésem. Amíg a lábaimat nem kezelik, addig szeretnék végezni az oldalon a dolgaimmal és felrakni pár új részt a sorozatból. Utána sajnos már tudom, hogy mindent futtában kell megcsinálnom.



Kyra, én nagyon megijedtem, amikor olvastam a balesetedről. Pont egy olyan időszakban történt, amikor szépen elővettek téged. Pedig egyértelmű, hogy te semmiről se tehettél. Csak kérdezni kellett volna, hogy mi van veled. Miért tüntél el, olyan hirtelen. Szerintem ezt a témát most hanyagoljuk...
A csapat összefogott, mindenki tette a dolgát és az Amazon Sims oldalon úgy ment a munka, mint eddig. Jack és Lesley M. Simnovella premiere nem maradt el.

Ti hogy találtátok meg egymást? Szándékosan készültetek a Húsvétra?

Jack: 
Nekem már egy éve az volt az álmom, hogy legyen egy Húsvéti Simnovella is az oldalon. Egy rövid vázlatom volt. Lesley M. ezidőben már kettő elkészült novellával rendelkezett. Felvettem vele a kapcsolatot és elkezdtük mesélni egymásnak ki min dolgozik... végül, összeálltunk és megírtuk együtt A nyuszilányt.

Lesley M.: 
Én ihlet hiányában „szenvedtem”. Örültem. Sőt, pont jól jött, hogy Jack rám írt és elkezdtünk beszélgetni. Ha tudom, hogy mi az elképzelés, akkor  a részletek kidolgozása számomra már nem jelent gondot. Szeretek hétköznapi dolgokból meríteni. De azt is szeretem, ha azt kombinálom a fantáziámmal. A nyuszilánynál egyértelmű volt az elképzelés: egy romantikus, ünnepi Simnovella megalkotása. Örülök, hogy a részese lehettem.

Egy szép szerelmes történet született belőle. Gratulálok!
Reméljük, hogy az oldalon az ünnepi Simnovellák száma az idő múlásával gyarapodni fog! Szép lett az illusztrálás. Jack, ez az első illusztrálásod volt?

Jack: 
Nem egészen. Ez a második. Ebben több egyedi tartalmat használtam, mint az elsőben. Kyrával, közösen böngésztük hozzá a cuccokat. A szereplők ruházatában is a segítségemre volt, főleg az irodai jeleneteknél.

Kyrának az illusztrálás szerintem a kisujjában van. De veled mi a helyzet? Milyen élményed van róla?

Jack: 
Borzasztóan nehéz! A Simek olyan akaratosak, öntörvényűek! Nem értem, hogy tudd Kyra velük együttműködni... lehet, valamivel lekenyerezi őket... Már nem állok úgy hozzá, mint amikor eldöntöttem, hogy mostantól magam illusztrálom a történeteimet. Nagyon lassú maga a folyamat. Jobban szeretem a szereplőket és a helyszíneket megalkotni, átalakítani. Emelem kalapom azok előtt, akiknek az illusztrálás is hobbijuk közé tartozik!



Szerintem minél többet csinálod, annál könnyebben és gyorsabban fog menni. Várható még az idén csapatmunka?

Kyra: 
Igen. Pontosan nem tudom megmondani, hogy mikor. De lesz még egy új író a közösségünkben. Legyen még titok ki ő és hogy mikor fogjuk őt köszönteni a köreinkben. Az már biztos, hogy a történetet én fogom leillusztrálni.

Köszönöm szépen, hogy válaszoltatok a kérdéseimre! További jó munkát kívánok nektek és kitartást a további illusztrálásokhoz!

Kérdezett: Erika
Válaszolt: Tündi, Marcsy, *Kyra*, Jack és Lesley M.

Készült: 2018.04.03.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése