2017. december 27., szerda

Interjú Tündivel: A visszatérés

Sziasztok!

Marcsy vagyok és ebben az interjúban én fogom megtudakolni nektek, hogy a szerkesztő kolléganőmnek mik a tervei jövőre.

Szia Tündi! Évekre eltűntél, majd visszatértél közénk. Idén augusztusban pedig megleptél minket az első simnovelláddal: Emlékeimben örökké címmel. Mi ihlette?

Szia Marcsy! Tudod, én nagyon szeretek fantáziálni, még munka közben is. Annyi rövid romantikus történet játszódik le olyankor a fejeben... bánom, hogy korábban nem kezdtem el leírni őket. Az Emlékeimben örökké is így született. A visszatérésemnek ez volt az egyik oka. A másik az, hogy nagyon hiányzott a csapat.

Mit gondolsz, Kyrának sikerült az elképzeléseidnek megfelelően megalkotnia a szereplőket és magát a történetet?

Igen, sőt, teljesen túlszárnyalta. Leesett az állam amikor megmutatta a szereplőket és végül az elkészült Simnovellát. Csodálatos lett!

Milyen vele együtt dolgozni, lesznek még közös alkotásaitok?

Kyra valami elképesztő személyiség... Tele van energiával, a képzeletereje szerintem még az enyémet is túlszárnyalja. Az eddig megjelent történetei magukért beszélnek. A címet ő ajánlotta nekem. Én valami egészen mást találtam ki neki: „Könnyeket hullató virágok”. De az ő cím ötlete sokkal jobban tetszett. Sokat tanultam tőle. Meg eleinte nem sikerült a történet megfogalmazása. Röviden leírtam mi az elképzelésem és ő adta a tanácsokat. Nélküle lehet, nem készült volna el idén a novellám. Mellette úgy érzem nem csak tanulhatok, hanem még fejlődhetek is. Szeretek vele együtt dolgozni és remélem, a jövőben még lesz ideje ezzel foglalkozni.


Mi a terved jövőre?

Készül egy újabb Simnovella és egy sorozat. Egyelőre ennyiről tudok beszámolni. Az a célom, hogy az Amazon Sims + oldalon is bemutatkozzak, mint író. Szeretném ha ott is sok történet lenne.

A lényeg, jövőre is lesznek közös alkotások Kyrával. Csak szegény győzze gyártani hozzá a képeket. Köszönöm szépen Tündi a válaszokat! Már izgatottan várom a premiereket!

Kérdezett: *Marcsy
Válaszolt: Tündi


Készült: 2017.12.13.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése