2017. október 19., csütörtök

Amazon Sims: Jack


Amazon Sims - Szerkesztője és írója: 2014. január 16.-
Az Amazon Sims + oldalon: 2017. május 20. -
Első Simnovellája megjelent: 2017-ben, azóta önálló történeteket ír.

Egyéb információ: 

Az Amazon Sims + oldal egyik alapítója, 
azóta aktív szerkesztője és írója (2017. május 20.-)
2017-ben a kollégáitól Simnovella író elismerést kapott
Leginkább drámákat ír
Az Amazon Sims oldalon a kedvenc sorozatai:
Szomszédok 1. és 2. évad, Anubis - God in the Dark

Bemutatkozás:

"Helló!
Jack vagyok. Magyarországon élek. 
A The Sims játékot az első széria óta ismerem, de én csak a második szérával játszottam eddig a legtöbbet. 
2014-ben csapatban dolgoztam együtt Tündivel, Marcsyval, Erikával és Kyrával. Nagyon élveztem a közös sorozatunk írását. Kyra pedig csodás képeket készített hozzá. 
Nem olyan régóta van meg a The Sims 4. Idővel szeretném majd magam leillusztrálni a saját történeteimet. Köszönöm Kyrának amiért megalapította az Amazon Sims oldalt és lehetőséget adott, hogy a csapat tagja lehessek!
Nélküle nem jöhetett volna létre 2017.-ben az Amazon Sims +, amikor az oldal felnőtt részlege alig fél év alatt külön oldalnak nőtte ki magát.

Leginkább drámákat írok. Vannak romantikus történeteim. De a jövőben szeretnék krimi és kaland történeteket is írni.
Nem tartom magam tehetséges írónak, ...ahogy írónak se. Én ezt választottam hobbimnak, a sorozat nézés, a horgászás, kirándulás és az utazás mellett. Nagyon jól érzem magam írás közben amikor egymagam vagyok. 
Köszönöm az eddigi kritikákat, véleményeket!"

Interjú:

Megjelent alkotásai:

Közös projektjei:

Amour Sucré - Vakáció (2014.)
A nyuszilány (2018.)
Campus Life (2018.- )
Electro Cat (2019.)
Justin Juice (???)

Simnovellái és képregényei:

Black Cat (2017.),
Black Christmas (2017.),
Üres horog (2017.)
Ne szórakozz Bélával! (2018.)
Cézár karácsonya (2018.)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése