2017. február 4., szombat

Infernal Princess: Újra címlapon a Pokoli hercegnő (Interjú)

Sziasztok!

Nem véletlenül lett az interjú címe az, ami :)
Aki olvasta Kyra sorozatát, bizonyára tudja mi a helyzet Lizbeth hercegnővel. Eszemben sincs ebben az interjúban spoilerezni, nyugodtan olvassátok el a kérdéseimet és az író válaszait. Amit ki szeretnék emelni, hogy 2016-ban, ez a sorozat lett az év története. Szóval, aki szereti a romantikus, kalandos történeteket, mindenképpen olvassa el.

Először is köszönetet szeretnék mondani Kyrának, hogy tavaly nyáron meglepett minket, olvasókat, egy izgalmas és egy csipetnyi humorral ötvözött tizenkét részes romantikus sorozattal. Ahogy azért is, hogy a kérdéseimre rövid időn belül válaszolt.

Mi ihlette a történetet, és mikor készült?

Szerintem a hétköznapok. Úgy négy évvel ezelőtt kezdhettem el írni, amikor nagyon magam alatt voltam. Hosszú szünet után, tavaly nyáron írtam meg az utolsó fejezeteket. Ezért is sikerült valamelyest Liztbeth magányával azonosulnom. Sokat merítettem a magánéletemből.
Olyan történetet terveztem írni, amilyet eddig még nem írtam:
„Ilyen még nincs, írjunk egy ilyet is.”
Gyerekkoromban édesanyám sokat mesélt arról, hogyan éltek és élnek a napjainkban az uralkodók. A kilencvenes években, hirtelen, tragikus körülmények között hunyt el Diána walesi hercegné. Emlékszem, sokat foglalkozott vele a média. Láttam az esküvőjét és a temetését. Rengeteg dokumentum és életrajzi filmet néztem meg az életéről. Azóta rengeteg év eltelt. Magam is meglepődtem utólag, az illusztrálás napjaiban, hogy ilyen történetet írtam. Most az interjú napján pedig szembesültem a ténnyel: idén augusztusban lesz tíz éve, hogy nincs már köztünk. Egy időben pedig Viktória királynő élete is foglalkoztatott. 

Milyen akadályokba ütköztél az írás és az illusztrálás során?

Természetesen az egyik, az információ hiány. Újra elkezdtem nézi a dokumentum filmeket. Az interneten pedig nagy segítségre volt a Google.
Nem akartam százszázalékosan a mai királyi családokról írni, javában inkább a fantáziámra hagyatkoztam. Az írás elkészülése után is, nagy segítségem volt: Rikardo és TimMac
Nem vagyok jó angolból, és azért tőlük is sok információt kaptam a történethez, ahogy utólag a javításhoz is.

Nagyon hirtelen lett vége a történetnek, tervezel folytatást? Ha igen, akkor szintén a második szériával fogod leillusztrálni?

A lektorom, TimMac is jelezte a történet végén. Végül hozzátette, hogy nagyon trükkösen oldottam meg. Nem titok, igen, vannak további terveim a történettel kapcsolatban.

Mesélnél egy kicsit bővebben a terveidről?

Természetesen. Az olvasók is jelezték, hogy vannak hiányosságok a történetben. Például Lizbeth nőréve és a szülei csak megemlítésre kerülnek, de nem szerepelnek a sorozatban. Első sorban egy előzménytörténetet szeretnék publikálni, ahol jobban megismerhetjük Lizbeth testvérét. Karácsony környékén pedig egy újabb, és valószínűleg egy sokkal rövidebb sorozatban mutatom be Lizbeth családját. A további részletek, egyelőre maradjanak meglepetések. Ha úgy nézzük, maga a sorozat, akár megemlékezés céllal is készülhetne...

Köszönöm szépen Kyra, az olvasók nevében is! 
Ez egy tartalmas beszámoló volt, és nagyon örülök, hogy a továbbiakban is foglalkoztat Lizbeth hercegnő élete, sorsa.
Jó munkát kívánok a folytatáshoz!

Kérdezett: Marcsy
Válaszolt: *Kyra*

Készült: 2017.02.01.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése