2017. február 5., vasárnap

2016-ban az év Simnovellája: Épp hogy véget ért a nyár (Interjú)

Sziasztok!

Az oldalon tavaly jelent meg először Simnovella. Ezért indítottunk, külön egy szavazást, hogy melyik nyerte el a legjobban a látogatók tetszését.
Ebben az interjúban pedig Kyráé a főszerep, hogy beavasson minket a történet rejtelmeibe, és annak további terveibe.

Kyra, mi ihletett meg, mi volt az, amiért úgy érezted, hogy meg kell írnod ezt a történetet?

Carmen Segar története, szintén egy gyerekkori alkotásom, melyet csak elkezdtem írni, de a mai napig se fejeztem be. Akad egy-két vázlat, hogyan képzeltem el magát a történetet: Carmen Segar trilógiát.
Tavaly akadtam rá, és nem voltam elégedett azzal, amit láttam, olvastam. Ezért írtam meg az előzménytörténetét: Épp hogy véget ért a nyár címmel. Örülök, hogy az olvasóknak elnyerte a tetszését, és érdekli őket folytatás. Ha idén nem is, de jövőre szeretném publikálni az első sorozatot belőle.
Kicsi koromban, sokszor voltak rossz álmaim. Lényegében, ezért kezdtem el írni... Idővel ezt az ötletemet átvittem az Anubis című romantikus, krimi történetembe. Szerintem ezért feledkezhettem meg róla.

Köszönöm a bőséges információt! A Simnovella misztikus műfajban íródott. Megmarad továbbra is, vagy több műfajt is képviselni fog a történet?

Igen, tervben van. A lektorom, TimMac is felhozott pár ötletet, elképzelést. Még nem döntöttem el pontosan, hogy melyek legyenek. Eddig ezek vannak tervben: romantikus, krimi, horror.
A Simnovellát E/1-ben írtam. Abban még nem vagyok biztos, hogy úgy folytassam.

Térjünk vissza a trilógia tervedre. Hogy képzelted el a folytatását?

Az első sorozatban Carmen, még gyerek. Ott folytatódna, ahol a Simnovella befejeződött. A folytatásban, a további két sorozatban, már úgy tervezem, hogy jó nagyot ugrunk az időben. Ott már a felnőtt Carmen sorsát követhetjük nyomon. A vége még bizonytalan számomra. De az írás közben majd szépen kialakul a teljes kép, maga a történet. Csak legyen időm ezeket a terveket, ötleteket kivitelezni is.

Köszönöm szépen Kyra, az olvasók nevében is! Örülök, hogy ilyen nyitott vagy a kérdések felé. Ahogy annak is, hogy a pozitív visszajelzésekből, mennyi energiát és lelkesedést merítesz. Én bízom benne, hogy mihamarabb olvashatjuk a sorozatot is. Jó munkát kívánok!

Kérdezett: Tündi
Válaszolt: Kyra


Készült: 2016. 02. 05.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése