2017. január 23., hétfő

Betekintés Kyra fantázia világába: Light and Darkness és Aisha (interjú)

Sziasztok!

Tündi vagyok, és örömmel jelentem be, hogy egy régi ismerősöm, 
Kyra, válaszolt egy csomó kérdésemre. Évek óta követem az oldalát, 
amennyire épp az időm engedi. De a jövőben megpróbálok még több figyelmet keríteni az Amazon Sims oldalra. Kyrával dolgoztam már együtt és a jövőben tervezek még vele közös alkotást.

Amit tudni kell rólam: odavagyok a fantasy történeteketért.
Az első történetei: A Light and Darkness és az Aisha volt, amit ebben a műfajban olvastam tőle. Most ebből a két történetből állítottam neki össze a kérdéseimet.

Köszönöm Kyra, hogy elfogadtad a felkérésemet. 
Bevallom, már nagyon régóta fel szerettem volna neked tenni őket. 
Kezdem az elsővel:

Az utóbbi években láttam, hogy több műfajban is alkottál. 
Melyik műfaj a kedvenced?

Ami a legközelebb áll hozzám az a fantasy és a misztikus műfaj.
Amikor elkezdtem írni, akkor ezeken kívül még foglalkoztatott a krimi és a romantika is.

Tervezel a közeljövőben egy újabb fantasy premiert?

Igen. Csoda, ha az oldal nyitása óta, nem publikáltam volna, évente legalább egy fantasy történetet. Idén kettő ilyen történet van a bakancslistámon.

Melyik történetedet írtad meg előbb? 
Az Aishát vagy a Light and Darkness-t?

Jó régen volt...  szerintem Aishát.

A kettő közül, nekem a Light and Darkness volt a kedvencem. 
De Aisha története is izgalmas és mélyen elgondolkoztató volt. 
Megfordult a fejedben, hogy folytasd őket? 
A Light and Darkness történeted végén volt egy költői kérdés. 
Úgy érzem, amikor írtad, akkor még voltak terveid vele.

Minden történetem írása és befejezésekor képes vagyok tovább tervezni az aktuális történeteimet. Voltak terveim Imayra történetével, de így az évek során, úgy érzem, 
talán, ennyi elég. Persze, ez nem jelenti azt, hogy ne írtam volna vázlatot a lehetséges folytatásról.
Aisha történetét szándékomban áll folytatni, más címmel és főszereplővel. 
Természetesen Aisha is szerepelni fog benne.

Tegyük fel, százszázalékosan biztos vagy mindkettő vagy csak az egyik történted folytatásban. Melyik szériával illusztrálnád le a folytatást?

Szerintem Sims 3-al. Idén tervben van egy fantasy történet leillusztrálása, evvel a szériával. Menet közben úgyis látni fogom, mik a lehetőségek, mi mindent tudok kihozni a játékból.

Köszönöm szépen, hogy válaszoltál a kérdésimre. 
Bízom benne, hogy a válaszaid másoknak is hasznosak és érdekesek voltak.

Kérdezett: Tündi
Válaszolt: *Kyra*

Készült: 2017. 01. 21.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése