2016. december 6., kedd

Ghost in the Body - Legend of Zora: 5. rész: A szerelem fogságában



Még azon az estén, a hercegnek megakadt a szeme a nőn, aki országa színében tündökölt. Lassan a Zora utána lopózott. Amire ma este végképp nem számított, az maga a tény: Mármint, az apja és a nő kölcsönösen szeretik egymást.
Oly régóta vágyom rád szerelmem. Sikerült kipihenned a hosszú utat?
Zora nem lelkesedett:
Igen, köszönöm.
A királyt elfogta az aggodalom:
Nem vagy valami beszédes. Minden rendben?
Zora nem érezte magát otthon:
Nem igazán. Furcsa itt lenni veled.
Arion próbált meggyőző lenni, s reménykedett:
Nem mondtam le rólad. Az érzéseim az évek során mit sem változtak. Remélem, a tiéd sem.



Zora arcára halvány mosoly derült:
Az én érzéseim is még a régiek. Ahogy az aggodalmam is.
Arion átölelte:
Gyere hozzám. Most már semmi se állhat közénk.
Zora evvel nem értett egyet:
Csak a háború.



A király újra elmosolyodott, s megcsókolta:
Vége lesz.
Odakint Izay megérintette Darek vállát:
Amit teszel, azt nem illik. Menjünk.
Darek nem ellenkezett. Követte nagybátyját a szobájáig. 



Izay várta a neki szánt kérdéseket. De a herceg csak hallgatott.
Amit láttál és hallottál, azok mind igazak. Apád, Zora miatt nincs már együtt édesanyáddal. Szándékában áll újra nősülni.
Darek végre megszólalt:
Mindig is gyűlöltem azt a nőt, aki miatt a családom szétesett. Őt azonban képtelen vagyok. 



Izay megvigasztalta:
Ő apádra csak jó hatással lehet. Bár én nem támogatom a frigyüket.
Darek nem értette nagybátyját:
Miért nem?
Izay megosztotta vele véleményét:
Apád nem érdemli meg őt. Egyszer már összetörte a szívét az árulásával. Zora helyében, én más utat választanék a békéhez és a boldogsághoz.
Darek gondolataiba mélyedt:
Így, már mindent értek...



A nőt még ekkor is a király ölelte. Az iránta érzett mély érzelmek, teljesen eluralkodtak rajta. Lehetetlenség volt számára bölcsen gondolkodni, annyira hinni akart szerelmének.



Ekkor lépett be hozzájuk Dargo kapitány, a fejleményekkel:
Arion, híreket hoztam.
Amint meglátta őket, vigyorogni kezdett:
Ó, bocsánat. Ha gondoljátok, visszajöhetek később is. Vagy holnap zavarjak inkább?



Arion sóhajtott:
Ha már itt vagy, akkor mond.
Dargo a lényegre tért:
A katonák jelentették, néhány keresett személy betévedt abba a faluba, ahol a kutakat megmérgezték. Semmi esélyük onnan élve tovább haladniuk. Az egyik haldoklik, a listán is szerepel a neve. Pontosabban egy keresett személy, egy bizonyos Timur. Zöldországból származó szerzetes.



A nőnek ismerős lett a név. Arion elégedetten fogadta:
Nagyszerű! A társait pedig hozzátok el nekem. Jobb, ha ők sincsenek szabadon. A szerzetest pedig addig ne hagyjátok ott, amíg nem győződtetek meg a haláláról. Egy halottra nekem nincs szükségem.



Zora kiszabadította magát a király karjaiból, Arion pedig megragadta a karját:
Hova ilyen sietősen?
A nőnek végre megjött a józan esze:
A dolgomra.
Arion nem engedte el:
Kérlek, maradj. Este van.
Zora tudta mit kell tennie. Eszébe jutott, hogy ő már nem tartozik ide, neki más sorsot szántak. Meg kell találnia őket. Meg kell mentenie a szerzetest.



Darko magukra hagyta, ő már gyanított valamit. Zora még mindig menni akart:
Engedj el! Nekem már nincs itt semmi keresnivalóm.
Arion:
Ezt hogy értsem? Még se szeretsz?
Zora:
Szeretlek Arion. De inkább az eszemre hallgatnék, és tenném a dolgom. Előtte szeretném, ha őszinte lennél hozzám. Annak idején, a hatalom és atyád trónja, tényleg többet jelentet nálam?



Arion értette a nőt, s kiállt magárért:
Áldozatok árán vagyok ott ahol vagyok. Ha nem lennék király, nem tudnám megadni neked azt, amire vágysz.
Zora mélyen csalódott szerelmében:
És most milyen áldozatot akarsz hozni értem? Kérlek, ne olts ki több életet, vess véget ennek az őrületnek.
A király ellenkezett, neki más tervei voltak:
Még nem lehet. Félek, ha vége lesz, a szellemek elvesznek tőlem, és a szerelmünk sose teljesedik be.



A nő sóhajtott:
Meglehet. Talán sose volt jövőnk. Gondolj bele, ha világuralomra törsz, a szellemekkel együtt én is eltűnök.
Arion úgy döntött elengedi, még ha később meg is bánja:
Nem akarom elpusztítani őket. Csak rákényszeríteni, hogy velem maradhass.
Zora már szomorúan nézett a férfira:
Ez nem helyes. Ne haragudj, vár rám egy haldokló.
Épp hogy az ajtóhoz ért, amikor a király ismét hozzá szólt:
Szeretlek Zora. Mond, miért ellenkezel folyton?
Zora csak egy pillanatra állt meg:
Csak teszem a kötelességem. Még ha végén, én leszek a legboldogtalanabb, a boldogok között – majd futásnak eredt. 



Arion képtelen volt tartani vele a tempót. A kapitányt látva, megállt:
Menj utána, hozd őt vissza nekem, és gazdagon megjutalmazlak.
Dargo nevetett:
Mégis milyen drága kincset tudnál nekem adni, a lányod keze után? Nem kell semmi. Amit teszek, csak azért teszem, hogy a nevem, a tetteimmel együtt fenn maradjon.
Arion elégedetten vélekedett:
Úgy legyen. Hálás vagyok neked mindenért. Méltó vagy utódomnak, ellentétben a vér szerinti fiammal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése